Rodi

Halfords Den Helder gaat verder

(Foto: aangeleverd)

DEN HELDER - De vraag 'Hoe kunnen we het morgen beter doen?' is de vraag die het team in Den Helder zich elke dag opnieuw stelt. "Dat moet ook", vindt Ralph Artz, eigenaar van de Halfordsvestiging in de Keizerstraat. "Je moet meegaan met de tijd en investeren in optimaal gastheerschap. Dit houdt voor ons in dat we met ons team tijdens één van onze brainstormsessies met een aantal nieuwe diensten zijn gekomen. De verzamelnaam voor dit alles? Halfords @Home."


“We merkten dat er bijvoorbeeld vraag is naar proefritten voor elektrische fietsen bij mensen thuis. Zodat ze in eigen omgeving kunnen fietsen in plaats van bij ons in het drukkere stadscentrum. Nu zijn er een aantal aanbieders van deze dienst die landelijk opereren, maar waarbij je niet de rust krijgt deze fietsen écht lang te proberen. Of dat net de fiets die jij wilt toevallig niet op voorraad is en je dus makkelijk naar een duurder model wordt gepraat. Of lang moet wachten voor reparatie en onderhoud. Met Halfords @Home kun je gerust een rondje Amstelmeer gaan doen, halen we de fiets(en) later wel weer op", lacht Artz. "Echt geen probleem en die elektrische fiets 'tijdelijk' van € 1599 voor € 999,- hebben we ook gewoon staan, maar dan altijd voor die lage prijs! Bij ons geen fake aanbiedingen, maar gewoon een eerlijke en transparante prijsstelling."

Flexibel en relaxed

Het Halfords @Home concept houdt dus concreet in dat Halfords, als echte Helderse onderneming, haar klanten beter gaat bedienen door met eigen vertrouwde mensen nog meer service aan huis te bieden. "We komen op afspraak langs met één of een aantal fietsen waarvan de klant het idee heeft dat deze bij hem past. Je kunt je immers bij ons in de winkel van te voren prima oriënteren. Dan leggen we de fiets geduldig uit en passen hem af. Vervolgens kunnen de klanten een lekker stuk gaan fietsen, we blijven bewust niet wachten (mits de klant dat wil) zodat de klant de tijd en de ruimte krijgt de fiets(en) écht uit te proberen en zich niet gehaast voelt omdat wij staan te wachten. Heel flexibel en relaxed," besluit Artz.
Het concept houdt overigens niet op bij alleen e-bike proefritten: Ook op voorraad zijnde bestelde artikelen kunnen dezelfde dag nog worden gebracht en fietsen ter reparatie kunnen worden opgehaald (gratis in de gemeente Den Helder). Met al die service @Home zou men bijna vergeten dat het ook gewoon leuk is om naar de winkel in de prachtige binnenstad van Den Helder te komen. De koffie staat immers altijd klaar! Halfords Den Helder zit al 35 jaar aan de Keizerstraat en is telefonisch bereikbaar op nummer 0223-625635, per mail op denhelder@halfords.nl en buiten openingstijden bereikbaar via WhatsApp op het nummer: 06-11232434. Het team van Halfords Den Helder heet iedereen van harte welkom.

Artikel geplaatst op woensdag 19 april 2017 - 09:19



Reacties (0)


Reageer