Rodi

Tours & Tickets: voor weinig geld écht een dagje weg
Excursies, dagtrips, rondvaarten, museum- en attractiekaartjes

Tours & Tickets. Zomer 2016. (Foto: Tours & Tickets)

AMSTERDAM – Touroperator Tours & Tickets – gevestigd in hartje Amsterdam – heeft ruim dertig jaar ervaring als touroperator. Ze zijn gespecialiseerd in het aanbieden van excursies in Nederland en België.


“We beschikken over een exclusief assortiment aan combinatie-pakketten van excursies, dagtrips, rondvaarten, museum- en attractiekaartjes. Denk hierbij aan een rondvaart met een bezoekje aan een museum of attractie (bijvoorbeeld Rijksmuseum, Heineken Experience, Body Worlds, Madame Tussauds). Op deze manier ben je voor weinig geld echt een dagje weg in Amsterdam”, aldus Anouk Koopmans, PR en Event coördinator voor Tours & Tickets. Daarnaast heeft Tours & Tickets ook eigen producten in bezit (Rederij Lovers, Anatomiemuseum BODY WORLDS: The Happiness Project, Ice Bar, Hop on Hop off).
Welke tours het meest populair zijn? “Nu de Keukenhof open is, is deze excursie erg populair. Maar ook de rondvaartboot – die het jaar rond vaart – is geliefd bij zowel de toerist als de Nederlandse bezoeker. Dit blijft toch de beste manier om de hoofdstad te bezichtigen met een rit langs de grachtenpanden, het Anne Frank Huis, de Magere Brug over de Amstel, het VOC-schip en de zeven bruggen… “

Extraatjes
“Wij vinden het leuk om onze gasten wat extra’s mee te geven. Zo heeft de Paashaas paaseitjes uitgedeeld op de kade bij Rederij Lovers of hebben we met de opening van de Keukenhof narcissen uitgedeeld. Op deze manier zetten we extra hosts in, die naast het geven van informatie aan de bezoeker ook zorgen voor een stukje entertainment. En omdat we een organisatie zijn waar snelheid in zit, kunnen we snel inspelen op wensen, ideeën en kansen.”
Kwaliteit
Om de kwaliteit te waarborgen werkt deze touroperator uit Amsterdam continu aan vernieuwing en verbetering van de producten. “Kwaliteit en klantwaardering zijn onze belangrijkste speerpunten. Hiervoor hebben wij zelfs een hele Quality Control afdeling opgezet. De recensies van onze attracties worden allemaal gelezen en behandeld. Op Tripadvisor staan we dan ook goed aangeschreven en daar zijn we trots op! Leuke reacties van klanten delen we altijd in onze nieuwsbrief die naar alle medewerkers wordt verstuurd van het bedrijf. Dit zorgt bij de medewerkers voor positieve energie en goede werklust”, legt Koopmans uit.
Kijk voor meer informatie op www.tours-tickets.com/nl.

Artikel geplaatst op donderdag 20 april 2017 - 06:02



Reacties (0)


Reageer