Rodi

‘Wij luisteren naar de wensen en behoeften van de klant’
Oorwerk onderscheidt zich door de nieuwste technieken te gebruiken

PURMEREND – Vakmanschap, inlevingsvermogen, maar vooral de tijd nemen voor de klant. De professionals van Oorwerk snappen dat een mens naast oren ook wensen en behoeften heeft. Daarnaast maken ze bij Oorwerk altijd gebruik van de nieuwste technieken om hun klanten zo goed mogelijk te adviseren en te helpen.


“Voor ons is het beste hoortoestel nog niet goed genoeg. We zijn altijd op zoek naar iets beters. We onderscheiden ons door altijd gebruik te maken van de nieuwste technieken. En die techniek gaat razend snel”, geeft eigenaar Martijn Straatman aan.
Oorwerk heeft 25 verkooppunten, voornamelijk in de randstad. Wie hier binnenstapt wordt uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden. Na een intake gesprek – wat zijn de wensen, verwachtingen en behoeften – wordt er samen gekeken naar oplossingen.
“Veel van onze klanten komen bij ons terecht omdat ze vooral beter willen horen in gezelschappen. Dan gaat we samen op zoek naar de mogelijkheden. De hoortoestellen worden steeds kleiner en kunnen zelfs helemaal in het oor geplaatst worden. We bieden naast hoortoestellen ook andere – aanvullende – oplossingen. Denk daarbij aan een op maat gemaakte koptelefoon, bediening via de smartphone of een wekker met trillingen.”
Naast oplossingen voor gehoorproblemen werkt Oorwerk ook aan preventie. “Ik zeg altijd, een preventieve maatregel – denk hierbij bijvoorbeeld aan op maat gemaakte oordopjes – is altijd vele malen goedkopen dan een hoorapparaat”, lacht Straatman.
Kijk voor meer informatie en voor een locatie in de buurt op www.oorwerk.nl.

Artikel geplaatst op zondag 21 januari 2018 - 10:39