Rodi

Brilshop Opmeer gezellig dorpswinkeltje

Nicole, Corry en Mark vieren het 25 jarig jubileum van De Brilshop. (Foto: aangeleverd)

SPANBROEK – De Brilshop is na 25 jaar niet weg te denken uit Spanbroek. Sterker nog: steeds meer mensen weten de weg te vinden naar ‘het gezellige dorpswinkeltje’. Persoonlijke aandacht, deskundigheid en optimale service gaan daar hand in hand. Corry, Mark en Nicole gaan met hun service verder dan de voordeur en staan met name bekend om hun eerlijke advies.


“Ik hou ervan om oprecht en transparant te zijn”, zegt dochter Nicole. Moeder Corry knikt: “Onze klanten lopen altijd met de juiste bril de deur uit.” De Brilshop staat bekend als ‘het gezellige dorpswinkeltje’ en dat willen Corry, Nicole en Mark graag zo houden. Het drietal blijft vernieuwen en volgen de nieuwste ontwikkelingen in hun vakgebied op de voet. “Na een totale restyling, beschikken we nu over twee oogmeetruimtes, waar we ruim de tijd nemen voor onze klanten”, meldt Nicole, opticien én contactlensspecialist.
Sinds 1922 zit optiek in de familie. Dochter Patricia is elders werkzaam als opticien en schoonzoon Thomas is gespecialiseerd als optometrist en contactlensspecialist. Hij is elke donderdagavond aanwezig, onderzoekt ogen en signaleert tijdig problemen, glaucoom, maculadegeneratie of diabetes. De Brilshop beschikt over een fundus camera, die foto’s maakt van het netvlies. Mark: “Bij vroegtijdig signaleren van oogproblemen, verwijzen we klanten direct naar de oogarts. Ook werken we met het geavanceerde Visioffice meetsysteem. Zo krijgt iedereen een bril op maat. Onze collectie omvat een groot aanbod creaties van diverse topontwerpers. Kom kijken wat we allemaal in ons assortiment hebben!"
Corry, Mark en Nicole hebben voor hun klanten een leuke jubileumactie in petto. Wie de pagina van De Brilshop liked en deelt, maakt kans op een waardebon van 200 euro. De winnaar mag die bon naar eigen inzicht besteden.
Meer informatie staat in de advertentie op deze pagina.

Artikel geplaatst op dinsdag 17 oktober 2017 - 10:57



Reacties (0)


Reageer