Rodi Media en Bureau Toerisme Laag Holland slaan handen ineen

Algemeen
De samenwerking is een feit. Tot tevredenheid van Shirley Benoit van Bureau Toerisme Laag Holland (tweede van links) en Jacob Ruig, Nicole Klaver en John Bontje van Rodi Media.
De samenwerking is een feit. Tot tevredenheid van Shirley Benoit van Bureau Toerisme Laag Holland (tweede van links) en Jacob Ruig, Nicole Klaver en John Bontje van Rodi Media. (Foto: Han Giskes)

REGIO - Het magazine DagjePurmerend wordt omgevormd tot Dagje uit in Laag Holland. Daarmee is een nauwe samenwerking tot stand gekomen tussen Rodi Media en Bureau Toerisme Laag Holland.  

Waar DagjePurmerend (de voormalige Koe-rant) sinds jaar en dag alle Purmerenders op de hoogte stelde van de leukste uitjes en evenementen, heeft de Laag Holland krant deze functie de afgelopen jaren voor de hele regio vervuld.

Het is dan ook een uitgelezen kans om deze twee media te bundelen en vanaf nu verder te gaan met één mooi nieuw recreatief magazine: Dagje uit in Laag Holland. Het magazine wordt vanaf maart 3x per jaar huis-aan-huis verspreid in de gehele regio. Dagje uit in Laag Holland zal een grote verzameling aan uit-tips voor recreëren binnen de regio bevatten. Want zeg nou zelf, wat is er leuker dan op pad te gaan in een regio waar zoveel te beleven valt?

Crossmediaal

Rodi Media vindt een crossmediaal aanbod van groot belang. De platformen www.rodi.nl en www.dagjeuitinderegio.nl krijgen dan ook een belangrijke rol bij deze nieuwe samenwerking.

Beide partijen zijn uitermate content. Directeur Shirley Benoit van Bureau Toerisme Laag Holland: "Door de samenwerking met Rodi Media zijn we in staat om een nòg groter bereik te realiseren. En dat sluit uitstekend aan bij de doelstellingen die we als speler binnen de bedrijfstak toerisme en recreatie hebben."

Uitbreiding

Voor Rodi Media, uitgever van 35 huis-aan-huisbladen en websites in Noord-Holland en diverse business to business-magazines waaronder Regio Zaken Waterland en Regio Alkmaar Magazine (RAM), betekent de samenwerking een uitbreiding van het bestaande portfolio.

"DagjePurmerend was in het bijzonder op de stad en de directe regio gericht, met Dagje uit in Laag Holland wordt een grote straal rondom Purmerend en Waterland optimaal bediend van alles wat er zoal in toeristisch en recreatief opzicht te doen valt", aldus Jacob Ruig van Rodi Media.