Verlenging samenwerking Alkmaar City Run by night

Algemeen
Afbeelding
(Foto: Vincent van den Boogaard)

ALKMAAR - Al sinds de eerste editie van de Alkmaar City Run by night in 2013 is de Rabobank Alkmaar e.o. verbonden aan de sfeervolle avondrun dwars door het centrum. In slechts zes jaar tijd groeide het evenement uit tot naar verwachting 10.000 hardlopers bij aankomende editie op woensdagavond 29 mei. Onder hen maar liefst ruim 100 medewerkers van Rabobank Alkmaar e.o. De succesvolle samenwerking tussen organisator Le Champion en Rabobank Alkmaar e.o. werd vandaag met nog eens drie jaar verlengd.

Le Champion streeft naar duurzame partnerships en is dan ook bijzonder blij met de verlening van het contract. "Aan de Rabobank hebben wij een stabiele en betrouwbare partner, die net als wij vitaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Met de Alkmaar City Run by night bieden zij hun werknemers de gelegenheid om in een ongedwongen sfeer samen sportief bezig te zijn. Een voorbeeld voor andere organisaties, waar wij ons graag voor inzetten", zegt Cees Pronk, Directeur Evenementen & Sponsoring Le Champion.

Vitale levensstijl

Ook Ralph van Soomeren, directievoorzitter Rabobank Alkmaar e.o. is blij met de samenwerking: "Regelmatig bewegen is hartstikke belangrijk daarom zet Rabobank in op een vitale levensstijl. Het geeft energie en je voelt je fitter, zowel thuis als op het werk. Verder draagt het op allerlei manieren bij aan onze maatschappij. Zo verbindt het mensen, draagt bij aan ieders gezondheid en is het bovendien een prachtig evenement voor de stad Alkmaar. Dus ik zeg: Doe mee en meld je aan voor de Alkmaar City Run!"

Inschrijving start 25 maart

De startbewijzen voor de Alkmaar City Run by night zijn jaarlijks zeer gewild, waardoor de inschrijving ook dit jaar gefaseerd zal verlopen. Maandagochtend 25 maart start om 09.00 uur eerst de inschrijving voor de Business Run 5 en 10 km. Om 12.00 uur start de inschrijving voor individuele deelnemers op dezelfde afstanden. Wie deze editie niet wil missen, zet 25 maart nu alvast in de agenda.