Vrolijke campagne, georganiseerd door een bekend smoothiemerk.
Vrolijke campagne, georganiseerd door een bekend smoothiemerk. ((Foto: Aangeleverd))

Goedgemutste breicampagne

Goedgemutste Breicampagne in Bergen

REGIO - Een bekend smoothiemerk zet zich in voor het Nationaal Ouderenfonds. Ieder jaar breien duizenden fanatiekelingen kleine wollen mutsjes die op hun smoothies geplaatst worden.

De mutsjes vallen op en vragen aandacht voor dit goede doel. Maar nog belangrijker: per verkochte smoothie gaat er 20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. Daarom is de bibliotheek in Bergen op zoek naar creatieve mensen.

Creatievelingen gezocht!

"Dit jaar willen we een hele berg mutsjes maken, en daarvoor hebben we handjes nodig. Om zoveel mogelijk mutsjes op te halen zijn we op zoek naar zoveel mogelijk breisters en haaksters met creatieve vingers die met ons meedoen. Wil jij meehelpen om een mooi bedrag voor het Nationaal Ouderenfonds op te halen? Kom vrijdag 4, 11 en/of 18 oktober, tussen 11.00 en 12.30 uur naar de Bibliotheek in Bergen. Daar zitten ervaren breisters, van Samen Breien Bergen, voor je klaar met materiaal en patronen om je te inspireren en direct op weg te helpen."

Nationaal Ouderenfonds
Een miljoen ouderen in ons land voelen zich eenzaam, en dat zijn er een miljoen te veel. Het Nationaal Ouderenfonds zet zich al jaren in om deze eenzaamheid onder ouderen te bestrijden. Dat doen zij door uitjes, etentjes en andere leuke activiteiten te organiseren.

Kijk voor meer informatie over de campagne op degoedgemutstebreicampagne.nl.

Patricia Smagge
Meer berichten