Samenwerking Ondernemend Regio Alkmaar en Rodi Media

Algemeen
Links Ron Huiberts en rechts Gijs Schot (ORA), midden: Niels Ackermans, Herman Koreman en Erik de Knegt (Rodi Media).
Links Ron Huiberts en rechts Gijs Schot (ORA), midden: Niels Ackermans, Herman Koreman en Erik de Knegt (Rodi Media). ((Foto: Vincent de Vries))

REGIO - Ondernemend Regio Alkmaar (ORA) en Rodi Media gaan samenwerken. ORA informeert haar sponsors en ondernemers in de regio met nieuws, achtgronden en rubrieken via het Regio Alkmaar Magazine (RAM). RAM is een uitgave van Rodi Media en verschijnt vier keer per jaar. De eerstvolgende uitgave - inclusief ORA-pagina’s - verschijnt 26 maart.

“RAM is voor ons een zeer interessant magazine om te communiceren met onze achterban en om onze netwerken aan elkaar te knopen”, zegt ORA-voorzitter Gijs Schot over de samenwerking tussen ORA en Rodi Media.” ORA bestaat uit Ondernemend Alkmaar, Bedrijfskring Heerhugowaard en Bedrijfskring Langedijk. “We organiseren netwerkbijeenkomsten zoals het unieke Gala en Hallo 2021! ORA stáát voor de belangen van die ruim 15.000 ondernemingen in de Regio. We kijken uit naar de eerste uitgave!”

Mooi voorbeeld van partijen die elkaar versterken

Ook voor Rodi Media - multimediaal mediabedrijf met 24 nieuwsbladen, websites en social media-kanalen, is de samenwerking een aanwinst. “Dit is een mooi voorbeeld van partijen die elkaar versterken”, zegt Niels Ackermans, directeur Rodi Media. “Net als ORA zijn wij zeer betrokken bij lokale ondernemers. Met ons regionale magazine RAM hadden we al een prachtig middel om bedrijven en inwoners met elkaar te verbinden en dat wordt met ORA inhoudelijk alleen maar sterker. De verhalen van lokale ondernemers delen we ook via onze sociale kanalen - Facebook, Linkedin en nieuwsbrieven - om ondernemers en inwoners te informeren over het lokale bedrijfsleven.”