Ledenvergadering Platform Vlieghinder Kennemerland

Verenigingen
Online ledenvergadering Platform Vlieghinder Kennemerland.
Online ledenvergadering Platform Vlieghinder Kennemerland. (Foto: aangeleverd)

CASTRICUM - Het PVK/Platform Vlieghinder Kennemerland houdt op 14 april aanstaande om 20.00 uur zijn jaarlijkse algemene ledenvergadering. Vanwege de Covid 19 maatregelen zal deze ledenvergadering digitaal, via Zoom, plaatsvinden.

Ingezonden

Aan het eerste en openbare deel kunnen ook niet-leden deelnemen die geïnteresseerd zijn in de luchtvaart in Nederland, in dit deel zal terug- én vooruit gekeken worden. Bedenk: de relatieve rust door Corona is schijn, er staat voor onze regio écht veel op het spel doordat a. de Polderbaan in de toekomst zo veel mogelijk ingezet gaat worden en b. er ook vaste, virtuele luchtbuizen ingevoerd gaan worden, een soort vaste snelwegen in de lucht dus. Je zult er maar net onder wonen!

In het tweede, alleen voor leden toegankelijke deel, zullen onder andere huishoudelijke zaken aan de orde komen. Het bestuur is momenteel op zoek naar uitbreiding, het liefst door iemand vanuit de IJmond-regio.

Bent u geïnteresseerd of kent u iemand die een functie in het bestuur zou willen vervullen, neem dan contact op via secretaris@vlieghinder.nl. Bij dit zelfde e-mail adres kunt u zich ook opgeven indien u deel wilt nemen aan de ledenvergadering. U krijgt dan vooraf aan de vergadering een link toegestuurd waarmee u automatisch kunt inloggen. U heeft op uw computer het programma Zoom dus niet nodig.