Twee verschillende methodes om je uren te registreren

Algemeen
Afbeelding
(Foto: Pixabay)

Met Out-smart.com kun je digitaal je (werk)uren registreren. Ben jij teamleider of leidinggevende van een groep mensen die met werkbonnen hun uren moeten bijhouden? Wil je nooit meer werkbonnen die vies worden, kwijtraken, niet ingevuld worden of onleesbaar zijn? Met Out-smart.com software kun je digitaal de uren bijhouden. De urenregistratie software werkt op twee manieren: met een webaccount en met een app. De app kan worden gebruikt in combinatie met de webversie, en kan zo als verlengstuk van het webaccount dienst doen. De medewerkers in de backoffice kunnen de planning maken en de monteurs of andere buitendienstmedewerkers hebben een app op hun telefoon waarmee ze hun werkbon kunnen invullen. Met één druk op de knop sturen ze de bon naar de backoffice. De planning hoeft nooit meer mensen na te bellen met aanvullende informatie, want de medewerkers hebben altijd de laatste informatie beschikbaar. Ook de gewerkte uren kunnen meteen worden ingevoerd en verwerkt.

Waarom Out-smart.com om je uren te registreren?

Wanneer je digitaal je werkuren registreert verzamel je een heleboel gegevens. Zeker wanneer je het systeem koppelt aan je salarisadministratie of boekhoudprogramma. Ook kun je het maken van offertes en de facturering digitaal laten plaatsvinden. Door al deze gegevens digitaal op te slaan, krijg je veel inzicht in je bedrijfsvoering. Je medewerkers in de buitendienst zijn altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken, want actuele ontwikkelingen worden meteen in de planning verwerkt. Door de koppeling met je boekhouding, je planning en je facturering is je hele administratie altijd actueel en worden wijzigingen automatisch verwerkt. Daarbij komt dat je de urenregistratie software eerst mag uitproberen. Je kunt dus rustig kijken of het aansluit bij jouw wensen en bij jouw bedrijf. Overigens is het ook mogelijk aanpassingen in de urenregistratie software aan te brengen wanneer je bijzondere wensen of eisen hebt. Afhankelijk van het soort bedrijf kunnen ook modules worden toegevoegd, bijvoorbeeld voor objectbeheer. Zo zorg je dat je medewerkers en je bedrijf steeds meer informatie tot hun beschikking hebben en het werk steeds sneller, beter en efficiënter gedaan kan worden.

De digitale werkbon app

Je telefoon heb je vrijwel altijd bij je en raakt niet zo snel zoek. Dat geldt ook voor een Ipad of andere tablet. Dat maakt het ideaal om voor het verwerken van de gegevens voor de digitale werkbon een app te gebruiken. En een getypte werkbon is altijd goed leesbaar. Door de Out-smart.com app te gebruiken werkt iedere medewerker op dezelfde manier en kun je gemakkelijk allerlei informatie terugzoeken. Geen kasten met mappen meer, maar alles digitaal op orde, dat bespaart ruimte en papier. Ook zijn er in de loop van de tijd steeds meer handige snufjes bijgekomen in de app. Zo kunnen foto’s bijgesloten worden, bijvoorbeeld van werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Ook documenten en notities kunnen worden meegestuurd. Het is bovendien zelfs mogelijk om de klant meteen z’n digitale handtekening te laten zetten om te laten weten dat het werk is uitgevoerd en goedgekeurd. Super handig dus, dit soort software!

 (Dit artikel valt buiten de redactionele inhoud van Rodi Media)