Het digitale wordt persoonlijker en het persoonlijke wordt digitaler

Partnerbijdrage
Afbeelding
(Foto: aangeleverd)

DEN HELDER - Sinds 21 juni 2021 is een spiksplinternieuw ING-servicepunt geopend in de Bruna Keijzer. Ben je klant van ING? Dan helpen we je hier met je online bankzaken. Je kunt hier ook terecht voor je dagelijkse bankzaken zoals het openen van een Betaal- of Spaarrekening, het wijzigen van je gegevens of het activeren van je mobiel telefoonnummer voor Mijn ING.

Vernieuwd ING-servicepunt geopend in Den Helder

ING-klanten kunnen in de winkel van Ellis Keijzer dus niet alleen terecht voor een ruim assortiment aan boeken, tijdschriften en kantoorartikelen, maar ook voor het regelen van hun online bankzaken. Het ING-servicepunt is zo gemaakt dat ING-klanten hier zelf hun digitale bankzaken in hun eigen Mijn ING-omgeving kunnen regelen. Doordat er altijd een speciaal opgeleide en gecertificeerde medewerker aanwezig is, kun je altijd hulp inroepen als het even niet lukt. En heb je een specifieke vraag die de medewerker niet direct kan beantwoorden, dan is een afspraak met een Adviseur op een ING-kantoor zo gemaakt. Ook komt er in deze winkel een nieuwe gele geldautomaat waar je contant geld kunt opnemen en storten. De openingstijden van het ING-servicepunt zijn overigens gelijk aan die van de winkel.

Klanten van ING worden digitaal vaardiger

Ellis Keijzer: “Ook wij zien dat de behoeftes van klanten veranderen en dat veel klanten steeds digitaler worden. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Onze medewerkers zijn dan ook speciaal door ING opgeleid om klanten te helpen bij hun digitale bankzaken. Zo helpen we ING-klanten bij het installeren van de Mobiel Bankieren App en wijzen wij ze de weg in Mijn ING, de omgeving voor internetbankieren van ING. Met de Mobiel Bankieren App kunnen de klanten veel bankzaken zelfstandig met hun smartphone of tablet regelen, op een plek en een moment dat het hun uitkomt. ING-klanten kunnen voor hun digitale en dagelijkse bankzaken zes dagen per week terecht bij het nieuwe ING-servicepunt in onze winkel. Daarbij komt dat er ook een geldautomaat in de winkel wordt geplaatst zodat alle klanten nu ook bij ons contant geld kunnen opnemen en storten. Wij kunnen dus nu nog meer diensten in onze winkel aanbieden.”

Eenvoudiger

Ben je nog niet zo digitaal actief, dan helpen de medewerkers van Bruna Keijzer je natuurlijk ook graag bij het aanvragen van internetbankieren van ING. Breng je ING Betaalpas en een identificatiebewijs mee, dan is het aanvragen van Mijn ING en het activeren van de ING Mobiel Bankieren App zo gedaan. Bankieren wordt hiermee nog eenvoudiger en je hebt nog meer overzicht in je bankzaken.

Adres

Je vindt het ING-servicepunt in Bruna Keijzer aan Keizerstraat 47 in Den Helder. Contant geld opnemen of storten? Kun je ook bij ons in de winkel terecht