“We zijn blij om weer klanten te mogen ontvangen!”

Partnerbijdrage
Afbeelding
Jeremy Chéron: "We zijn blij om weer klanten te mogen ontvangen!" (Foto: aangeleverd)

PURMEREND - Om winkeliers toch weer wat meer ruimte te geven heeft het kabinet besloten om ‘winkelen op afspraak’ vanaf woensdag 3 maart mogelijk te maken. Ook in Purmerend maken veel winkeliers, zoals Grando Keukens & Bad, gebruik van deze nieuwe mogelijkheid en zijn de voorbereidingen in volle gang om klanten weer in de winkels te ontvangen.

Jeremy Chéron van Grando Keukens & Bad is heel positief over deze verruiming. “Dit is voor ons een prima maatregel en ik ben erg blij dat we onze showroom weer mogen gebruiken om klanten op afspraak te ontvangen. We merken aan het enthousiasme van de klanten dat er ook behoefte aan is. Er is al een groot aantal consumenten dat zich op onze website heeft aangemeld voor een afspraak. We hebben een grote winkel van 1.100 vierkante meter, dus is het geen enkel probleem om onze klanten op een veilige manier binnen te laten en ons goed aan alle maatregelen te houden.”

Ondernemers met hart voor de zaak

Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van een gastvrij ontvangst in de showroom tot de realisatie van een droomkeuken of -badkamer.

Onverwachte voordelen

Jeremy Chéron: “De sluiting van onze winkels heeft als onverwacht voordeel gehad dat we onze huidige keuken- en badkamercollectie in de showroom de afgelopen weken hebben kunnen vervangen door een nieuwe collectie.”

“We kunnen onze klanten dus vanaf deze week de laatste trends op het gebied van keukens en badkamers tonen. En wat is er nu leuker dan klanten inspireren?”

Lees nu de laatste editie van de digitale krant

Agenda