Rodi Media feliciteert Gradient met ‘Beste Digitale Marketingbureau van 2021’

Algemeen
Gradient is in de categorie middelgrote marketingbureaus door Emerce verkozen tot 'Beste Digitale Marketingbureau van 2021'
Gradient is in de categorie middelgrote marketingbureaus door Emerce verkozen tot 'Beste Digitale Marketingbureau van 2021' (Foto: Gradient)

REGIO - Gradient is in de categorie middelgrote marketingbureaus door Emerce verkozen tot ‘Beste Digitale Marketingbureau van 2021’. Rodi Media feliciteert haar digitale partner Gradient met deze prachtige prijs! 

Rodi Media zet zich al 42 jaar in om de lokale samenleving te laten bloeien via lokale communicatie. De afgelopen jaren is de koers ingezet om de kracht van print te behouden en digitaal verder te ontwikkelen om het bereik te vergroten en duurzaamheid en innovatie te stimuleren.Gradient ondersteunt Rodi in het opbouwen van een sterk digitaal fundament en dat dit partnership werkt is dan ook terug te zien aan de digitale groei van de Rodi kanalen. 

“Dit voelt hartstikke goed!”, zegt Peter Koonen, een van de oprichters van het Amsterdamse bedrijf. “Met een waarderingsscore van 6.7 uit 7 behoren we eveneens tot de top 10 Nederlandse bedrijven in e-business met de hoogste klanttevredenheidscore. Het is geweldig om te zien dat al onze klanten ons zo ontzettend goed hebben beoordeeld.” Emerce is sinds 1998 hét belangrijkste multimediale platform voor ondernemers en professionals die opereren op het gebied van digitale marketing, media en e-business. Het bedrijf voerde in samenwerking met marktonderzoeksbureau Motivaction een kwantitatief imago-onderzoek uit voor het samenstellen van de Emerce100, een overzicht met de beste bedrijven in e-business 2021. 

Strategie

Dat Gradient het beste digital marketing bureau van Nederland is geworden komt volgens Peter onder meer door de gekozen strategie. “Klanttevredenheid is onze #1 KPI. We werken bewust met een select aantal klanten en daar hebben we een hele nauwe samenwerking mee. Samen met onze klanten maken we digitale businessplannen en zijn we continu bezig om groei te realiseren. Onze klanten waarderen onze aanpak, resultaten en de manier waarop wij met ze samenwerken. Deze waardering maakt ons trots en laat zien dat we op de goede weg zijn.” 

Keuzes maken

“De afgelopen jaren hebben we met ons MT (Joost Jongbloed, Dave Kruizinga en Peter Koonen) een aantal belangrijke keuzes gemaakt waar we nu profijt van hebben. In ons klantportfolio gaan we altijd voor kwaliteit en nooit voor kwantiteit, onze propositie is aangescherpt, we focussen alleen op B2B bedrijven, onze vorm van samenwerken en leveren is volledig gedigitaliseerd en we kiezen uitsluitend voor de beste tools. Voor marketing automation werken we bijvoorbeeld alleen met Hubspot, een van de allerbeste tools ter wereld. Wij kiezen voor duurzame klantrelaties en kwaliteit.” Die aanpak heeft veel overeenkomsten met Rodi Media, die ook altijd voor duurzame klantrelaties gaat en investeert in de allerbeste en duurzaamste technologie voor drukwerk. 

Ambitie

“Aan de top komen is mooi, maar daar willen we nu ook blijven. Natuurlijk willen we groeien, maar wel op een gezonde, leuke en duurzame manier. Onze klanten blijven voorop staan en klanttevredenheid blijft onze #1 topprioriteit.” Gradient gaat dan ook vooral door op de ingeslagen weg: met een unieke mix van content marketing, paid marketing en marketing automation willen zij B2B bedrijven duurzaam laten groeien via het digitale kanaal.