Blik op de drukbezochte open dag van Kramer Keukens
Blik op de drukbezochte open dag van Kramer Keukens ((Foto: aangeleverd))
Bedrijf in Beeld

Familiaire Open dag Kramer Keukens

  Bedrijf in Beeld

AVENHORN- Het voelt als een open dag en als een gezellige middag met de familie in de huiskamer tegelijkertijd. De jaarlijkse open dag van Kramer Keukens was afgelopen zondag zeer informatief maar ook familiair. Precies zoals het familiebedrijf van Edwin en Linda Burggraaf zich wilde presenteren. De tiende editie werd ingekleurd door de kwaliteitswijnen van Bob Voss uit De Goorn, de niet-alledaagse kleuren van de keukenapparaten van het Italiaanse merk van Bertazzoni, de heerlijke gerechten van chefkok Wim Doets, de tombola die spreekstalmeester Gerard Stokman elk uur hield en natuurlijk de inspiratievolle showroom zelf.

Die beleving, die begon al bij de voordeur, waar de gasten over een rode loper aan kwamen lopen en werden welkom geheten door een portier in klassiek pak. Eenmaal binnen konden ze niet alleen de nieuwste keukenmodellen bekijken, maar ook vragen stellen aan diverse vertegenwoordigers van bekende keukenmerken. ,,Zoals over stoomovens", vertellen Ellen en Adrie Vlaar uit Ursem. ,,Wij wilden echt iets meer weten over stoomovens en wij zijn daarin uitstekend geadviseerd door de vertegenwoordiger van AEG die ook aanwezig is op deze open dag."

Arjen Broersen uit Schermerhorn wees daarnaast op de 'hoge keukens' van het A-merk Tristar. ,,Ideaal voor lange mensen zoals ik", aldus Broersen die toch al te spreken was over het assortiment van Kramer Keukens en het niveau qua advisering. ,,Ik en mijn vrouw zijn echt vandaag een heel stuk wijzer geworden."

'Pronkstuk' van de open dag, althans zo ervoeren de gasten het, was de afzuiging die in het plafond is weggewerkt. Het is opnieuw een kleine revolutie, nadat enkele jaren geleden modellen op de markt kwamen die geheel in het keukenblad verdwijnen. ,,We willen trendsetter zijn, maar tegelijkertijd ook niet teveel op de muziek vooruit lopen", vertelde Edwin Burggraaf. ,,We bieden keukens aan die herkenbaar zijn bij een groot publiek, maar toch net wat anders zijn. In accessoires, maar ook qua stijl.

De strikte scheiding tussen moderne, landelijke en nostalgische keukens gaat er langzaam uit. Dat zie je ook terug in onze vernieuwde showroom. Er is meer en meer sprake van een mix van stijlen en dat leidt tot hele nieuwe looks." En dat slaat aan, want van jong tot ouder werd er louter positief gesproken over de showroommodellen. ,,En die zijn nog slechts een indicatie van wat allemaal mogelijk is", besluit Burggraaf.

Ontvang dé nieuwsbrief van Rodi Purmerend


Wekelijks op de hoogte van Purmerend nieuws, leuke evenementen en diverse winacties.
Maak kans op een rondvlucht of een weekend weg

* verplicht veld

Meer berichten
 

Fotoseries