Geslaagde match Rodi met De Zonnebloem

  Nieuws
Het resultaat mag er zijn. Van links naar rechts Agnes Bak (Waterlandse Uitdaging), John Bontje (redacteur), Nicole Klaver (media-adviseur) en Rita van der Wallen (De Zonnebloem Purmerend) met de eerste nieuwsbrief. (Foto: Yvette van der Does)
Het resultaat mag er zijn. Van links naar rechts Agnes Bak (Waterlandse Uitdaging), John Bontje (redacteur), Nicole Klaver (media-adviseur) en Rita van der Wallen (De Zonnebloem Purmerend) met de eerste nieuwsbrief. (Foto: Yvette van der Does) (rodi.nl)

PURMEREND - Tijdens een beursvloer-editie van de BOP (Betrokken Ondernemers Purmerend) werd Rodi Media, uitgever van onder andere het Purmerends Nieuwsblad en Purmerend op Zondag, gekoppeld aan De Zonnebloem Purmerend. Dit is een voortvloeisel van de Waterlandse Uitdaging.
De uitdrukkelijke vraag van de afdeling van De Zonnebloem was om te helpen de externe communicatie te verbeteren. In dat kader was er de vraag om te helpen bij het uitbrengen van een nieuwsbrief, die twee keer per jaar verschijnt en die bij alle vestigingen komt te liggen,

Professioneel


Dezer dagen rolde de eerste nieuwsbrief van de Rodi-pers. Niet zonder trots van zowel vrager als uitgever. Rita van der Wallen, voorzitter van De Zonnebloem Purmerend: "De nieuwsbrief ziet er geweldig uit. Hiermee komen we goed en professioneel voor de dag".

Elkaar helpen


Ook Agnes Bak, Manager van de Waterlandse Uitdaging, is verheugd dat deze door haar team aan elkaar gekoppelde match tot een voor iedereen goed resultaat heeft geleid. "Daar doen we het tenslotte allemaal voor. We moeten het gezamenlijk doen, elkaar vooral helpen. En als dan dit eruit rolt, kan ik heel blij zijn", aldus Bak.

Meer berichten