Citymarketing beleeft voorzichtige start - Handjevol publiek is getuige van lancering op Kaasmarkt

  Nieuws
Volgens de initiatiefnemers van citymarketing gebeurt er al heel veel in Purmerend. Zoals destijds het muziekfeest van de Tros met onder andere Jan Smit. Een barstensvolle Koemarkt was hier getuige van. (Foto: Han Giskes)
Volgens de initiatiefnemers van citymarketing gebeurt er al heel veel in Purmerend. Zoals destijds het muziekfeest van de Tros met onder andere Jan Smit. Een barstensvolle Koemarkt was hier getuige van. (Foto: Han Giskes) (rodi.nl)

PURMEREND - Toegegeven, het weer was niet bepaald denderend op de openingsavond van de Nazomerfeestweek. Triest was het handjevol publiek zeker voor zowel Stedelijk Orkest, wethouder Eveline Tijmstra en de initiatiefnemers van de officiële lancering van Citymarketing Purmerend. En dat terwijl juist Citymarketing breed gedragen moet worden door alle Purmerenders.
Voordat de wethouder de feestweek officieel voor geopend verklaarde, alsmede het kaasconcert door Stedelijk Orkest, werd het beeldmerk Waterlands Goed officieel gepresenteerd. Purmerend definitief op de kaart zetten! Dat was en is de opdracht van Bureau Buhrs uit Amsterdam, die door Stichting Purmerend 2000plus is uitverkoren om de stadsmarketing uit te rollen.

Bewoners participeren

Het moet in eerste instantie leiden tot meer toeristen en bezoekers, maar ook dienen als doel om aan te geven dat het hier goed wonen, ondernemen en werken is. Betrokken bewoners en ondernemers zullen in de toekomst met enige regelmaat worden uitgenodigd om mee te denken en te doen.
Website en social media

Bureau Buhrs zal in de personen van Michel Buhrs en Martine de Snaijer veelvuldig in de stad aanwezig zijn. Er wordt hard gewerkt aan een website voor wonen, werken en verblijven met informatie over deze thema’s. Het is de bedoeling dat de site binnenkort live gaat. Ook komen er een Facebookpagina en een Instagramaccount.

Meer berichten