Brand in verzorgingshuis Zaandam

ZAANDAM - Zondagavond omstreeks half acht is aan de Noorderven in Zaandam een brand ontstaan in het verzorgingshuis. Bij Evean Erasmushuis ging het mis in een keuken van een appartement. Een pannetje op het vuur vatte vlam.

Ambulancepersoneel hielp een verpleegkundige die woning was ingegaan om de bewoner te helpen. De bewoner mankeert niets, alsmede de verpleegkundige, zo bleek na controle in de ambulance.

Foto's: Inter Visual Studio / Sander Disselkoter
 

Meer berichten