Boze klant aan de lijn? Leer hoe je zelf rustig blijft ...
Boze klant aan de lijn? Leer hoe je zelf rustig blijft ... ((Stockfoto))

Training Omgaan met lastige klanten

ZAANSTREEK - Vrijwilligersplatform Zaankanters voor Elkaar geeft op 2 maart de training Omgaan met lastige klanten. Een gratis training voor vrijwilligers die binnen een organisatie werken waar zij vaak te maken hebben met klanten.

Tijdens vrijwilligerswerk kom je weleens in contact met klanten die lastig gedrag vertonen. Het is niet altijd makkelijk om hier mee om te gaan en het kost vaak veel energie. Tijdens deze training van drie ochtenden krijgt de cursist meer kennis en inzicht over verschillende vormen van lastig gedrag. Daarnaast krijgt de deelnemer praktische handvatten en leert om te gaan met klanten die lastig of agressief gedrag vertonen. De training wordt gegeven door Tom Olschansky. Aanvang 9.30 uur in het trainingslokaal van Zaankanters voor Elkaar op de Pieter Lieftinckweg 2 in Zaandam.

Meer informatie of opgeven via info@zaankantersvoorelkaar.nl of 075-20 600 10.

Meer berichten