Trambaan Warmenhuizen vernieuwd en officieel geopend

WARMENHUIZEN – De Trambaan in Warmenhuizen heeft een flinke metamorfose ondergaan. Dinsdag opende wethouder Hans Heddes de vernieuwde weg officieel. Daarmee zijn de werkzaamheden van aannemer K_Dekker afgerond.
De wegconstructie is volledig vernieuwd en er ligt nu een vrijliggend fietspad. Dat zorgt voor meer overzicht en een veiligere situatie voor alle weggebruikers.
Langgekoesterde wens
Met de komst van het fietspad gaat een wens van zowel de gemeente als Bejo Zaden in vervulling. De route is nu beter ingericht voor de verschillende verkeersstromen en daarmee beter bereikbaar én veiliger.
Wethouder Hans Heddes: “Met de nieuwe inrichting van de Trambaan hebben we een belangrijke stap gezet in het verbeteren van de verkeersveiligheid en bereikbaarheid in Warmenhuizen. We zijn blij dat we hiermee ook gehoor hebben gegeven aan een langgekoesterde wens van bewoners en bedrijven in het gebied.”






Meer nieuws uit Schagen?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie