‘Persoonlijke service is zo goed dat Verheul niet eens als een bedrijf voelt’

Partnerbijdrage
 Michelle Meyer en Yoeri van Bergen voor de deur van hun nieuwe woning.
Michelle Meyer en Yoeri van Bergen voor de deur van hun nieuwe woning. (Foto: aangeleverd)

SCHAGEN- ,,Het voelde zo vertrouwd bij Verheul, dat had ik niet verwacht. Ja, ik ken makelaar Kelly de Jong van jongs af aan maar financieel adviseur Ton Maarsen niet. Maar met allebei hadden we echt een superklik.” Veelzeggende woorden van Yoeri van Bergen die samen met vriendin Michelle Meyer sinds kort eigenaar is van een eengezinswoning op het Seringenhof. 

Met de Open Huizen Dag in aantocht zijn de 33-jarige Van Bergen en ‘zijn meisje’ dus al onder de pannen en daar is hij Verheul dankbaar voor. ,,Het was ook geen lang proces, binnen een maand was alles beklonken. In die periode was dankzij Kelly mijn oude woning aan de Meerval verkocht en hadden we dit huis gekocht. Heerlijk ruim, met een tuin: precies wat we wilden.”

Vooral voor Michelle, die bij Tata Steel gaat werken, is het bijzonder, want voor haar is het haar eerste eigen huis. Al is de lach ook bij Yoeri niet van zijn gezicht te slaan. ,,Ik ben echt verrast, vooral over de hoogwaardige service: Ton en Kelly waren ook gewoon buiten kantooruren bereikbaar”, vertelt de werknemer van de NRG in Petten. ,,Kelly heeft zich daarnaast echt onderscheiden door het nieuwe huis meerdere keren na te lopen om te checken of er geen verborgen gebreken zaten. En Ton heeft voor ons, ondanks de hoge rentestand, de beste deal eruit gesleept. Dat is geen gemakkelijke opgave in de huidige markt, mede daardoor zagen we eerder van de aankoop van een andere woning aan het Seringenhof af. Maar Verheul heeft zo’n financieel netwerk dat hij voor ons de beste partij heeft weten te regelen: wij hebben een hypotheek voor dertig jaar en de maandlasten zijn te overzien. Kortom, wij bevelen Verheul bij iedereen aan. De persoonlijke service is zo goed dat dit bedrijf niet eens als een bedrijf voelt.”