RegioBank: met meer dan 400 vestigingen de grootste bank die klein en dichtbij blijft

Partnerbijdrage
Steeds meer mensen ontdekken gelukkig dat het overstappen naar een andere bank eenvoudig is en voelen zich weer gehoord en gezien door de persoonlijke aandacht die wij nog steeds bieden.” aldus Sietske de Vries
Steeds meer mensen ontdekken gelukkig dat het overstappen naar een andere bank eenvoudig is en voelen zich weer gehoord en gezien door de persoonlijke aandacht die wij nog steeds bieden.” aldus Sietske de Vries (Foto: Rogier Chang)

Met ruim 400 vestigingen heeft RegioBank samen met haar Zelfstandige Adviseurs de meeste bankkantoren in dorpen en kleine steden in Nederland. Waar steeds meer grootbanken hun deuren moeten sluiten, bedient De Vries Verzekeringen in Monster haar RegioBank-klanten nog altijd digitaal én lokaal. Hier kan iedereen altijd even binnenlopen voor persoonlijk advies. Aan het woord Sietske de Vries, adviseur RegioBank bij De Vries Verzekeringen.

De buurtzame bank

De Vries Verzekeringen en de medewerkers kennen de buurt en haar ondernemers goed en weten wat er speelt. Zo zorgen zij voor een deskundig en passend advies. Daarnaast ondersteunen ze samen met RegioBank initiatieven die de lokale betrokkenheid en leefbaarheid bevorderen. De Vries Verzekeringen in Monster: “Wij willen onze buurt leefbaar houden en vinden dat voorzieningen zoals een school, een bakker en een bank moeten blijven bestaan in Monster. Daarom zetten we ons vanuit RegioBank in voor mooie initiatieven die de sociale en economische vitaliteit bij ons in de buurt stimuleren, zoals de Heijdse Lijn. 

Hoogst gewaardeerd

Door nauw samen te werken met honderden Zelfstandig Adviseurs die kantoorhouden in dorpskernen en kleine steden, weet RegioBank haar deuren open en toegankelijk te houden. Het persoonlijk klantcontact en de laagdrempelige toegankelijkheid wordt hoog gewaardeerd door klanten van RegioBank. Eind 2022 heeft RegioBank van de Consumentenbond voor de zesde keer op rij de hoogste waardering gekregen. Klanten beoordeelden RegioBank met een 9,5 voor algemene tevredenheid. Eerder in 2022 is RegioBank, door onafhankelijk onderzoek van MarketResponse, voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot klantvriendelijkste bank. 

“Het verbaast mij niet dat RegioBank wederom zo hoog gewaardeerd wordt door onze klanten,” vertelt Sietske de Vries. “Het zijn nu eenmaal uitdagende tijden. De sterke inflatie en hoge energienota’s zorgen ook voor veel slapeloze nachten in onze gemeenschap. Door samen het gesprek aan te gaan, weten we veel van deze slapeloze nachten te verhelpen bij bestaande en nieuwe klanten. Steeds meer mensen ontdekken gelukkig dat het overstappen naar een andere bank eenvoudig is en voelen zich weer gehoord en gezien door de persoonlijke aandacht die wij nog steeds bieden.” 

Over RegioBank

RegioBank is al ruim 100 jaar actief in de buurt. In dorpen en kleine steden zijn de Zelfstandig Adviseurs van RegioBank een vertrouwd gezicht. Zij kennen hun klanten en weten hoe belangrijk een leefbare buurt is waar iedereen zich thuis voelt: bewoners, ondernemers, verenigingen en stichtingen. Daarom steunt RegioBank samen met het Oranje Fonds lokale projecten die het buurtgevoel vergroten. En zet de bank haar kennis van de regio in om lokale ondernemers te helpen met de juiste financiering. Dat is RegioBank, de buurtzame bank. RegioBank is onderdeel van de Volksbank, samen met SNS, ASN Bank en BLG Wonen. Voor meer informatie: regiobank.nl.