Nieuwe huisstijl voor ondernemersvereniging in Wateringen

Zakelijk
De nieuwe stijl werd gepresenteerd in het Oude Raadhuis.
De nieuwe stijl werd gepresenteerd in het Oude Raadhuis. (Foto: BIZ Wateringen)

Vanaf woensdag 28 maart heeft BIZ Centrum Wateringen, de ondernemersvereniging in het centrum van Wateringen, een nieuwe huisstijl. De huisstijl werd de dag ervoor gepresenteerd op de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering in één van de nieuwe vergaderzalen van het Oude Raadhuis. ‘Ik winkel in Wateringen’ wordt nu verkort tot ‘IN Wateringen’. De overgang naar de nieuwe huisstijl is mede mogelijk gemaakt door financiering van gemeente Westland door het Wateringse ontwerpbureau Mooi Rood.


“Vorig jaar tijdens de Algemene Ledenvergadering bleek dat een groot aantal leden het tijd vond voor een opfrisbeurt van de huisstijl,” vertelt Erik Koeze, voorzitter van het bestuur. “Wateringen is méér dan een winkelstraat. Met deze nieuwe huisstijl is er ruimte voor een bredere boodschap. Met IN Wateringen kunnen we het aanbod van het dorp nog breder bekendmaken. Echte ‘citymarketing’! Ook horeca, dienstverleners en toonaangevende evenementen Waterpop, Profronde Westland en Varend Corso vind je IN Wateringen. Een huisstijl wijzigen is een kostbare investering. We zijn dan ook blij dat gemeente Westland hieraan een bijdrage heeft kunnen geven. Zo hebben we een goede basis om verder te bouwen aan onze bekendheid.”