Boekhandel Shalom benadrukt belang fysieke winkel met prijsactie

Zakelijk
Judith van Harmelen won het cadeaupakket ter waarde van €75.
Judith van Harmelen won het cadeaupakket ter waarde van €75. (Foto: PR)

Medio mei deed de christelijke boekwinkel Shalom in ‘s-Gravenzande mee aan de ’Week van de stenen winkel’. Deze landelijke actie wil de aandacht vestigen op het belang van de ’stenen’, oftewel fysieke winkel.

“Een diversiteit aan ’stenen winkels’ draagt bij aan de gezelligheid in de winkelstraten en omgeving,” legt een woordvoerder van Shalom uit. “Maar wat daarbij heel belangrijk is: dat u en jij de inkopen bij deze winkels doet in plaats van voor het gemak van de webwinkels te kiezen.”

Koopgedrag

Omdat Shalom wil benadrukken dat het voortbestaan van de ’stenen winkels’ afhangt van het koopgedrag van consumenten, is ervoor gekozen om mee te doen met de actieweek. Dit kon door in deze week iets speciaals voor de klanten te doen of te organiseren.

Prijswinnaar

Iedereen die van 9 tot en met 13 mei de winkel bezocht kreeg een aardigheidje en kon kans maken op een cadeaupakket ter waarde van €75,-. “De gelukkige prijswinnaar is geworden: Judith van Harmelen”, maakt boekhandel Shalom bekend. Zij mocht deze week het pakket in ontvangst nemen.