Rookmelder voorkomt erge brand in Wormer

112-nieuws
Afbeelding
Foto's: Inter Visual Studio

WORMER - Dinsdagmiddag rond kwart voor vier is op de Schansstraat in Wormer brand uitgebroken in een tussenwoning. De bewoners waren niet thuis. De buren hoorden de rookmelders continu afgaan en belden 112. Dit was cruciaal, want de brandweer was op tijd om erger te voorkomen. Hierdoor de schade beperkt tot rookschade in het pand. Het huis van de buren moest even ontruimd worden. Bij het huis waar brand was, werd het voorraam en de deur opengebroken door de brandweer. De oorzaak was iets elektronisch.

Meest gelezen


Lees nu de laatste editie van de digitale krant

Agenda