Kortsluiting bij televisie veroorzaakt woningbrand in Zaandam

112-nieuws
Afbeelding
(Foto: Inter Visual Studio)

ZAANDAM - Donderdagavond om 18.05 uur was brand ontstaan in een woning aan de Schaarweide in Zaandam.

Woningbrand Zaandam

De brandweer werd met met meerdere eenheden ingezet nadat brand was ontstaan in een rijtjeswoning. Door kortsluiting was brand ontstaan in een televisie. De brandweer wist de brand snel te blussen en heeft de TV naar buiten gebracht.

Een bewoner is behandeld in een ambulance vanwege rookinhalatie. De woning is door de brandweer geventileerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding