Bilal Ched-Dadi vertrekt bij ASV De Dijk
NOORD - Bilal Ched-Dadi vertrekt na twee seizoenen bij ASV De Dijk. De middenvelder stapt over naar ZSGO/ WMS. Hij wordt daar naast speler ook assistent- trainer. De 31-jarige is zich ervan bewust dat hij een forse stap terug maakt. Er was zeker nog interesse van clubs die veel hoger speelden, echter hij kon het niet meer opbrengen om steeds volledig gas te geven. Daarnaast heeft hij als ondernemer ook te weinig tijd. Hij is zeer enthousiast over de periode dat hij bij De Dijk voetbalde. Hij voelde zich bij de fusieclub zeer thuis en zal de promotie naar de Tweede Divisie niet snel vergeten.






Meer nieuws uit Amsterdam-Noord?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie