BEVERWIJK - De brandweer is dinsdagavond rond half acht uit gerukt naar het Marconiehof in Beverwijk.
(Foto: Inter Visual Studio/ Maarten Mensing)
BEVERWIJK - De brandweer is dinsdagavond rond half acht uit gerukt naar het Marconiehof in Beverwijk.
Daar was brand bij een schuur in de tuin uitgebroken. Daar was een kliko in brand gestoken en die brand overgeslagen naar de schuur. De brandweer had de brand snel onder controle. Maar er is wel flinke schade aan de schuur.
Meer nieuws uit Beverwijk?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie