Auto te water langs Zuiderdijk in Venhuizen; bestuurder heeft engeltje op zijn schouder

112-nieuws
Afbeelding
(Foto: Inter Visual Studio / Danielle Rood)

VENHUIZEN - Zaterdagochtend rond 11.00 uur is langs de Zuiderdijk in Venhuizen een auto in de sloot gereden. De sloot ligt onderaan de dijk.

Door onbekende oorzaak miste de automobilist de bocht. De bestuurder kreeg enkel natte kleren door het te water raken, wat een wonder is gezien het feit dat de auto op zijn kop lag. De brandweer, ambulance en politie kwamen ter plaatse. De bestuurder kon enige tijd opwarmen in de brandweerwagen, waarna hij mocht douchen bij een buurtbewoner.

Een berger zal de auto meenemen.  

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer nieuws uit Drechterland?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: