Bono loopt voor schommel

HOOGKARSPEL - Bono is bewoner van de Gent en gaat naar de dagbesteding in De Kolk, Hoogkarspel. Hij gaat vrijdag 23 mei twaalf rondjes lopen om de Eendevijver bij zijn woonlocatie. Dat doet hij niet zomaar: samen met zijn collega’s zet hij zich in voor een grote wens van de bewoners, namelijk een ‘nest’-schommel in de achtertuin.
De Kolk is een locatie van de Calidus Groep en Bono, die het downsyndroom heeft, wil zich graag inzetten voor iets wat hem en zijn huisgenoten plezier brengt. Om de schommel te kunnen realiseren, is er 7831,94 euro nodig. Wil je Bono helpen om zijn droom waar te maken? Doneren kan via de onderstaande QR-code.
![]()






Meer nieuws uit Enkhuizen?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie