Rustig jaarwisseling in het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk

BEVERWIJK - Het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk heeft een rustige jaarwisseling achter de rug. Bij de Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) hebben tussen 18.00 uur en 07.00 uur veertien patiënten zich gemeld
Vijf vuurwerkslachtoffers
Vijf van de veertien patiënten hadden vuurwerkgerelateerd letsel opgelopen. Er zijn geen patiënten opgenomen voor een verblijf in het ziekenhuis.
Kinderafdeling
Vanmorgen zijn nog twee personen poliklinisch behandeld voor vuurwerkletsel.






Meer nieuws uit Heemskerk?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie