Landsmeer 700

Een gezellig middagje uit

Landsmeer 700
Teamwork.
Teamwork. (Foto: Rodi Media/MvS)

LANDSMEER - Resto VanHarte nodigt met regelmaat mensen uit Landsmeer uit voor een gezamenlijke maaltijd. Meestal een diner in De Zoete Inval, maar afgelopen vrijdag een lunch in de feesttent aan de Breek in het kader van Landmeer 700. Zowel de gasten als de medewerkers van Resto VanHarte genoten van een gezellig middagje uit.

Wachten op de volgende gang.
De medewerkers hebben er zelf lol in.

Meer nieuws uit Landsmeer?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: