
LANDSMEER - Resto VanHarte nodigt met regelmaat mensen uit Landsmeer uit voor een gezamenlijke maaltijd. Meestal een diner in De Zoete Inval, maar afgelopen vrijdag een lunch in de feesttent aan de Breek in het kader van Landmeer 700. Zowel de gasten als de medewerkers van Resto VanHarte genoten van een gezellig middagje uit.








Meer nieuws uit Landsmeer?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie