Sint-Maarten in Den Hoorn

Op maandag 11 november is Sint-Maarten gevierd in de St. Antonius & St. Cornelius parochie in Den Hoorn. Het was een gezellige drukte met 18 kinderen, die een lampion kwamen knutselen.
Ouders hadden heerlijke pannenkoeken gebakken, die alle aanwezigen eerste met elkaar opgegeten hebben. Tijdens het eten hebben ze geluisterd naar het verhaal van Sint-Maarten. Daarna hebben de kinderen mooie, gekleurde lampionnen geknutseld. Om 19.00 uur was het tijd om naar buiten te gaan. “Toen we buiten kwamen gingen we eerst op de foto samen met de kinderen, die thuis een lampion hadden gemaakt. Uiteindelijk gingen we met meer dan 20 kinderen langs de deuren om een liedje te zingen over Sint-Maarten. De kinderen kregen iets lekkers of een klein cadeautje. Het was een gezellige avond”, aldus de organisatoren.






Meer nieuws uit Midden-Delfland?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie