Deelnemers Tom in de buurt beleven geslaagd uitje in Tuinen van Boskoop

BOSKOOP - De maandagochtendgroep van Tom in de buurt bezocht maandag 15 juni ‘Tussen de Berken’ in De Tuinen van Boskoop.
De ochtend stond in het teken van natuur, koffie en ontmoeting. De groep startte de dag ontspannen in de serre van het restaurant, met koffie en wat lekkers. Begeleiders Trudy en Jolanda namen de deelnemers daarna mee voor een wandeling door de tuinen, waar ze genoten van de bloeiende planten en bloemen.
Hartelijk weerzien
Het uitje zorgde ook voor een bijzonder moment: de groep trof een oud-bezoeker van de dinsdagmiddaggroep aan, die tegenwoordig de dagbesteding van Ontmoetingsclub Xieje bezoekt. Dat leidde tot een hartelijk weerzien.
Dank aan vrijwilligers
Het uitje was mede mogelijk dankzij de inzet van vrijwilligers. Bezoeker Jan regelde het vervoer van de rollators, Ton en Koos zorgden voor het vervoer van de deelnemers. "Zonder hun hulp was dit uitje niet mogelijk geweest", aldus Trudy en Jolanda.
Over Tom in de buurt
Tom in de buurt biedt ondersteuning aan inwoners van de gemeenten Alphen aan den Rijn, Kaag en Braassem en Nieuwkoop. De maandagochtendgroep is een vaste ontmoetingsplek voor inwoners die de week actief en gezellig willen beginnen. Meer informatie is te vinden op www.tomindebuurt.nl.






Meer nieuws uit Alphen aan den Rijn?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie