Harpconcert “De harp met de Engel” door Regina Ederveen

NOORD - In het Witte Kerkje in Holysloot zal Regina Ederveen zondagmiddag 1 juni om 15.00 uur het concert “De harp met de Engel” verzorgen.
“De harp met de Engel” is een prachtig programma dat Regina Ederveen speelt op haar antieke Erard-dubbelpedaalharp. Deze harp is een “one of a kind harp” uit Londen, gebouwd in 1819.
In het concertprogramma hoort het publiek klassieke én lichtklassieke muziek. De doorleefde klank raakt het hart. Regina vertelt ook enkele informatieve anekdotes over de harp en haar componisten. Na afloop bent u een bijzondere ervaring rijker. Composities van Naderman, Krumpholtz, Bochsa, Hasselmans, Godefroid, Chatterton e.a. Witte Kerkje, Dorpsstraat Holysloot 30, aanvang 15.00 uur Toegang € 17,00 pp. Kaarten bestellen via www.ticketkantoor.nl/shop/harpconcert






Meer nieuws uit Amsterdam-Noord?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie