Brand in portiekwoning aan de De Genestetlaan in Den Haag

112-nieuws
Brand in portiekwoning aan de De Genestetlaan in Den Haag
Brand in portiekwoning aan de De Genestetlaan in Den Haag (Foto: Regio15)

Donderdagavond is er brand uitgebroken in een portiekwoning aan de De Genestetlaan in Den Haag. De melding van de gebouwbrand kwam rond 18.35 uur binnen bij de hulpdiensten, waarbij eenheden uit Laak en Rijswijk werden opgeroepen.

Vanwege de ernst van de situatie werd er om 18.40 uur opgeschaald naar middelbrand. Ter plaatse bleek er rook onder de rolluiken van de woning vandaan te komen.

De brandweer is direct begonnen met de ontruiming van het pand. Om de brand goed te kunnen bestrijden, hebben de hulpverleners het rolluik van de woning op de bovenste etage verwijderd, waardoor zij nu toegang hebben tot de vuurhaard.

Meer nieuws uit Den Haag?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: