Epilepsiecollecte: goede opbrengst, maar tekort aan collectanten in Heiloo

REGIO - De jaarlijkse collecte voor het Epilepsiefonds heeft dit jaar in totaal 1.427 euro opgeleverd.
De organisatie zoekt nu vrijwilligers voor de collecte van volgend jaar. De collecte liep van 31 mei tot en met 6 juni. Collectanten haalden 1.140,57 euro op met de collectebus. Via de QR-code kwam daar nog eens €286,50 bij.
Meerdere collectanten
Het Epilepsiefonds is blij met de opgehaalde bedragen. Omdat meerdere collectanten dit jaar door omstandigheden niet konden meedoen, is de organisatie op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor volgend jaar.
Wie een avond met de collectebus wil lopen, kan zich aanmelden via epilepsie.nl/collecte.






Meer nieuws uit Heiloo?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie