Interactieve lezing ‘Omgaan met hitte’

Nieuws
Afbeelding
(Foto: Pexels)

WIERINGERWERF – Het winterseizoen van de Vrouwen van Nu Wieringermeer loopt alweer ten einde. Dinsdagmiddag 22 april komen de leden nog één keer samen voor een lezing. Deze laatste bijeenkomst vindt plaats in De Ruimte in de Cultuurschuur in Wieringerwerf. Het Rode Kruis verzorgt een interactieve lezing over hoe je kunt en soms moet omgaan met hitte. De lezing begint om 14.00 uur, de zaal is open vanaf 13.30 uur.

Na deze bijeenkomst neemt de activiteitencommissie het stokje over voor het zomerseizoen, met onder meer een film- of museumbezoek. Deze aankondigingen worden alleen per mail gedeeld, omdat er geen vast programma is.Aan het nieuwe winterseizoen wordt al hard gewerkt

Meer nieuws uit Hollands Kroon?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: