Scooterrijder gewond bij ongeluk aan Oosterdijk in Wervershoof

112-nieuws
Afbeelding
(Foto: Rooducties)

WERVERSHOOF - Maandagavond heeft rond 23.15 uur een ongeluk plaatsgevonden aan de Oosterdijk in Wervershoof. Twee scooterrijders kwamen in de bocht in botsing. 

Een van de bestuurders kwam door de klap aan de zijkant van de dijk terecht. Omstanders hebben eerste hulp verleend. Eén scooterrijder is door de ambulancedienst naar het ziekenhuis vervoerd, de ander raakte niet gewond. 

De scooters liepen beide veel schade op. 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer nieuws uit Medemblik?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: