Kerst Zing In 14 december met Sylvidakoor in Hiëronymuskerk in Wognum

WOGNUM – In de Hiëronymuskerk in Wognum klinkt zondag 14 december opnieuw gezamenlijk gezang tijdens de jaarlijkse Kerst Zing In.
Bezoekers kunnen tussen 13.30 en 16.30 uur vrij inlopen om mee te zingen in aanloop naar Kerstmis.
De middag heeft een open karakter en reserveren is niet nodig. De toegang is gratis. Bij de uitgang staat een donatiebus – ook met qr-code – waarmee bezoekers kunnen bijdragen aan de dekking van de kosten.
Naast het organiserende Sylvidakoor treden ook koren uit Nibbixwoud, Spierdijk en Oosterblokker op.
Je hoeft niet aanwezig te zijn om het toch te kunnen volgen. Wie niet aanwezig kan zijn, kan de bijeenkomst live volgen via de website van de Hiëronymuskerk in Wognum: www.rkemmausparochie.nl






Meer nieuws uit Medemblik?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie