Na acht jaar zegt Robert Tesselaar gedag

OPMEER – Na acht jaar neemt Robert Tesselaar afscheid als wethouder van de gemeente Opmeer. Met zijn vertrek uit het college komt een einde aan een periode waarin hij verantwoordelijk was voor een brede portefeuille, met daarin onder meer maatschappelijke ondersteuning, gezondheid en welzijn, zorg, onderwijs en werk en inkomen.
Tesselaar zette zich de afgelopen jaren met grote betrokkenheid in voor de inwoners van Opmeer. Vooral binnen het sociaal domein speelde hij een belangrijke rol bij uiteenlopende ontwikkelingen en vraagstukken die de gemeente bezighielden.
Met de komst van een nieuwe gemeenteraad is ook een nieuwe samenstelling van het college gevormd. Voor Tesselaar betekent dit het begin van een nieuw hoofdstuk. Hij heeft daarom besloten zijn functie als wethouder neer te leggen.
Hoewel hij afscheid neemt als bestuurder, blijft Tesselaar actief betrokken bij de lokale politiek. Hij blijft namelijk raadslid van de gemeente Opmeer en zal zich vanuit die rol blijven inzetten voor de gemeenschap.
Afscheid
Om stil te staan bij zijn afscheid organiseert de gemeente op dinsdag 1 juli een receptie in het gemeentehuis aan de Klaproos 1 in Opmeer. Tussen 16.00 en 18.00 uur zijn inwoners, collega’s en andere belangstellenden welkom om samen herinneringen op te halen, successen te vieren en het glas te heffen op acht jaar wethouderschap.
De gemeente nodigt iedereen die Robert Tesselaar wil bedanken of persoonlijk afscheid wil nemen van harte uit om aanwezig te zijn.






Meer nieuws uit Opmeer?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie