Fotomiddag in het Zijper Museum

SCHAGERBRUG - Historische Vereniging ‘de Zijpe’ organiseert donderdag 14 november weer een fotomiddag in de filmzaal van het Zijper Museum.
Voor de laatste keer staan foto’s uit de collectie van het Zijper Museum over ’t Zand centraal. De middag begint 14.00 uur en zal tot ongeveer 16.00 uur duren. De organisatie wil graag wat meer informatie over de foto’s. Weet jij waar en wanneer de foto is genomen, maar ook wie er op staan?
Je kunt ook eigen foto’s meenemen, eventueel op een usb-stick, waar je iets meer over wilt weten. Deze zullen dan eveneens besproken worden. De koffie/thee staat klaar en is voor rekening van de organisatie.
Vervoer
Mensen uit de Zijpe die graag willen komen, maar geen eigen vervoer hebben, kunnen contact opnemen met de secretaris (06 13 87 53 87 of secretaris@dezijpe.nl). Zij worden dan opgehaald en thuisgebracht.






Meer nieuws uit Schagen?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie