SVN 1 knalt terug in 1e klasse na tien jaar pauze

Naaldwijk - Het eerste team van tafeltennisvereniging SVN is het nieuwe seizoen in de 1e klasse ijzersterk gestart. Voor het eerst in ruim tien jaar speelt het team weer op dit niveau. Tegen het sterke De Sprint uit Brielle wisten Piet Vellekoop en Jeffrey Zwinkels beiden twee van hun drie enkelpartijen te winnen. De dubbelpartij ging verloren, waardoor de eindstand 4-6 werd.
SVN 2, dat na degradatie nu in de 3e klasse speelt, laat meteen zien dat het om de titel wil meedoen. Na een openingsnederlaag van 6-4 volgde afgelopen vrijdag een klinkende 8-2 zege op Reflex uit Lisse. Robert van Holsteyn en Ron Sonneveld wonnen al hun enkelspelen.
Daarnaast hebben drie SVN-teams de eerste wedstrijden in de Duo-competitie achter de rug. Het eerste duo speelt na het kampioenschap van vorig seizoen in de 3e klasse en begon overtuigend met een 4-1 winst. De andere twee duo-teams komen uit in de 4e klasse.






Meer nieuws uit Westland?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie