Cantatevesper muziekavond in Honselersdijk

Nieuws
Een concert met collecte voor het goede doel.
Een concert met collecte voor het goede doel. (Foto: PR)

Zaterdag 16 november is er om 19:30 uur in de Regenboogkerk een bijzondere muzikale uitvoering van de ‘Orgelmis’ van J.S. Bach. Delen van dit bekende werk worden uitgevoerd op het Öhms-orgel, dat in 2016 vanuit Duitsland naar Honselersdijk is gekomen.

Uitvoerenden zijn Vocaal Ensemble Lobet den Herrn uit Bodegraven o.l.v. organist/cantor Marijn Valk, organist Alexander Prins en celliste Marianne Jansen. Ds. A.C. Verweij (’s-Gravenzande) is de liturg. 

Toegang gratis, de uitgangscollecte is bestemd voor de Stichting ALS Westland. Deze stichting zamelt geld in voor wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak en behandeling van de zeer ernstige zenuwspierziekte ALS en voor een betere kwaliteit van zorg en leven voor patiënten en hun naasten.

Meer nieuws uit Westland?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: