Mehmet blijft hier de post bezorgen!

Nieuws
Afbeelding
(Foto: )

NIEUW-WEST – De beste, liefste en vrolijkste bezorger kreeg van PostNL een andere wijk. Bewoners van Kortrijk (Nieuw Sloten) en Sloten waren in rep en roer en startten een petitie.

“Mehmet is superaardig en altijd blij” schreef de een bij de oproep op Facebook om de petitie te ondertekenen. “Mehmet tovert een glimlach op mijn gezicht!” zei de ander. Wie alle reacties leest, weet dat we hier te maken hebben met een postbezorger die iedereen wel in zijn straat zou willen hebben.

‘Mehmet Pakket is de beste ever!’

“Mehmet Pakket, zoals ik hem noem, is de beste pakjesbezorger ever!” reageert een enthousiaste bewoner. “Ook zonder deze petitie verdient hij eens in het zonnetje te worden gezet in de Westerpost.” Bij deze.

600+ handtekeningen

De petitie had in korte tijd meer dan 600 handtekeningen opgeleverd. Ook werden tientallen mails aan personeelszaken van PostNL gestuurd. Met resultaat. Net voor het drukken van deze krant werd bekend dat Mehmet in zijn wijk blijft!

‘Mehmet maakt je dag goed’

De bewoners zijn opgelucht en blij. Mehmet ook. “Hij is trots op zijn werk” laat een bewoner weten. “Hij kent ook iedereen bij naam en doet er alles aan om jou je pakje te bezorgen.” En de allermooiste: “Weet je, als je Mehmet ziet, maakt dat je dag gewoon goed.”

Meer nieuws uit Amsterdam Nieuw-West?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: