Nieuws
Peter Hazes opent het nieuwe kantoor.
Peter Hazes opent het nieuwe kantoor. (Foto: Pim Beudeker)

Belbus opent nieuwe huisvesting

OOSTZAAN - Wethouder Peter Hazes heeft afgelopen vrijdag de nieuwe huisvestging van de Belbus geopend.

De stichting opereert nu vanaf het Sociaal Plein in De KunstGreep. De nieuwe locatie in het centrum van Oostzaan heeft als voordeel dat de stichting voor iedereen beter bereikbaar en beter zichtbaar is. “Het is ook goed om een plek te hebben dicht bij organisaties waarmee wij veel te maken hebben en samenwerken, zoals WelzijnWonenPlus en de Gemeente Oostzaan”, aldus Ids Algera.

Meer nieuws uit Oostzaan?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: