
ILPENDAM - Ook Ilpendam mocht Sinterklaas en de Pieten verwelkomen dit jaar. Zaterdag 19 november zette de Sint voet aan wal in Ilpendam. Hij kreeg een mooi welkom door burgemeester van der Weele en alle kinderen uit Ilpendam. Bekijk de foto’s die fotograaf Cees Bandt van de intocht maakte hieronder.




























































































Meer nieuws uit Waterland?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie