
HEEMSKERK - De Avond4daagse in Heemskerk zit er weer op en bij kindcentrum St. Leonardus kijken ze terug op een bijzondere week. Ondanks de hoge temperaturen liepen ruim 200 kinderen mee.
Volgens de ouderraad was het elke avond genieten: “Er hing een geweldige sfeer en iedereen zette door.”
Dit bericht is ook gedeeld via ons Rodi WhatsApp-kanaal van Heemskerk. Ook razendsnel het laatste nieuws in je app? Volg het kanaal (anoniem) via deze link.































Meer nieuws uit Heemskerk?
Ontvang de laatste updates per mail — schrijf je hier in!
Heb je ook een nieuwtje? — Tip hier onze redactie