Met 'Heemskerk Zee van Tijd' op toeristisch kaart gezet

  Nieuws

HEEMSKERK – De gemeente heeft samen met ondernemers het toeristisch merk Heemskerk ontwikkeld, onder begeleiding van Bureau Buhrs | Communicatie & Gebiedsmarketing. Dit heeft geresulteerd in het toeristisch verhaal van Heemskerk met een bijpassend logo, huisstijl en website: Heemskerk Zee van Tijd.
Heemskerk Zee van tijd staat voor rust, tijd en ruimte. Heemskerk is de plek waar bewoners en toeristen helemaal tot zichzelf kunnen komen. Het strand, de duinen en de groene omgeving bieden goede mogelijkheden voor eindeloze wandel- en fietstochten. In het centrum genieten bezoekers en bewoners van de gezelligheid van het dorp en de gastvrijheid van ondernemers. Als rustpunt in de Randstad is Heemskerk met haar rustige familiestrand, dorpse gezelligheid en groene omgeving het best bewaarde geheim van de Noordzeekust met verschillende aantrekkelijke steden binnen handbereik en historische monumenten in de directe omgeving.

Focus

De toeristische marketing van Heemskerk richt zich op de huidige bewoners, huidige bezoekers en potentiele bezoekers. Daarbij ligt de focus op gezinnen met jonge kinderen en actieve oudere stellen. Er zijn twee verschillende recreatieve doelgroepen: de groep recreanten die vooral recreëren om even weg te zijn van de dagelijkse beslommeringen en om samen met het gezin iets leuks te gaan doen. En de groep recreanten die in hun vrije tijd graag buiten in de natuur is en op zoek is naar rust, ontspanning en verdieping. Kijk op www.heemskerkzeevantijd.nl om inspiratie op te doen voor een bezoek aan Heemskerk.

Meer berichten