Inzameling voor Oekraïne op drie dagen in oktober

Nieuws
Afbeelding
(Foto: Pexels)

In Naaldwijk en ’s-Gravenzande worden deze maand weer kleding, huishoudelijke en hygiënische artikelen ingezameld voor Oekraïne. De nood is daar nog altijd groot, benadrukken de organisatoren.

De najaarsinzameling vindt plaats op zaterdag 11 oktober van 10.00 tot 12.00 uur, achter de Oude Kerk in Naaldwijk.

Daarnaast kunnen mensen spullen inleveren bij het Uniecentrum, Ambachtstraat 104A in ’s-Gravenzande, op vrijdag 17 oktober van 09.00 tot 16.00 uur en zaterdag 18 oktober van 09.00 tot 15.00 uur.

Er worden kleding, huishoudelijke spullen en hygiëneproducten ingezameld. Deze hulpgoederen gaan rechtstreeks naar Oekraïne. Bezoekers zijn welkom voor een kop koffie tijdens het inleveren.

Meer nieuws uit Westland?

Ontvang de laatste updates per mail —

Volg ons op:

Heb je ook een nieuwtje? —

Deel dit bericht: