Alternatieve PRO-borrel Rodi Media en Hayhoe Familierechtadvies

Algemeen
Rachel en Simone van Hayhoe (links) en Nelleke, Jeroen en John van Rodi Media heten de PRO-ondernemers welkom op 4 juni.
Rachel en Simone van Hayhoe (links) en Nelleke, Jeroen en John van Rodi Media heten de PRO-ondernemers welkom op 4 juni. (Foto: Han Giskes)

PURMEREND - Hayhoe Familierechtadvies en Rodi Media (onder andere uitgever van Regio Zaken) hebben de handen ineengeslagen voor wat betreft de organisatie van een alternatieve biznizborrel van de PRO. Op 7 mei zou Rodi Media de gastheer zijn van de PRO:bizinizbar in café De Bonte Koe. En op 4 juni aanstaande was Rachel Hayhoe bereid om de maandelijkse netwerkbijeenkomst te hosten. Door de coronamaatregelen kunnen deze geen doorgang vinden. Zodat een alternatief is bedacht onder de naam 'Drive Thru Rodi Media/Regio Zaken/Hayhoe Familierechtadvies Bizniz Borrel'.

Rachel Hayhoe: "We keken enorm uit naar de reguliere biznizbar-bijeenkomsten en balen ervan dat we onze collega ondernemers en PRO-leden zo lang niet hebben gezien. En we niet hebben kunnen proosten met het biertje van de maand van Linda en Huub in onze handen."

Maar gezondheid voor alles, stelt Rachel namens beide bedrijven. "Omdat we jullie missen en omdat we jullie een hart onder de riem willen steken, omdat we wensen dat jullie het volhouden tot deze situatie over is, omdat we samen sterk staan, geven Rodi Media en Hayhoe Familierechtadvies gezamenlijk op 4 juni van 15.00 tot 19.00 uur een alternatieve Biznizbar: "DE DRIVE THRU REGIOZAKEN / HAYHOE FAMILIERECHTADVIES BIZNIZ BORREL."

Dezer dagen hebben alle PRO-leden per mail de volgende uitnodiging ontvangen: Kom jij ook op donderdag 4 juni je cadeau borrelpakket bij ons ophalen op het adres Ampèrestraat 35-37 te Purmerend (gebouw Workpoint)?, is de aanhef. Leden die het borrelpakket op 4 juni niet kunnen ophalen, wordt gevraagd om te komen met andere mogelijkheden. Iedereen kan vóór dinsdag 29 mei via een reply op de mail aangeven of ze het borrelpakket op 4 juni komen ophalen.

Onder het motto 'Supporter van lokaal' en 'Laat de economie niet tot stilstand komen' worden de producten ingekocht bij lokale ondernemers.

En Rachel koppelt er op 4 juni nog een extraatje aan vast: heb je de tulpenactie van haar voor het Rode Kruis gemist? Bij de Drive Thru staat een donatiepot.